
Damladı mı yüreğin bir tabut üstüne?
Yalancı kokusuz çiçekler açtı mı sevdiğin insanın üstünde?
Okkalı bir çığlık attın mı hiç?
Hiç ödün patladı mı ya da anladın mı ne demek olduğunu korkunun?
Hiç üstüne gittin mi bir bıçağın?
Bir ümit besledin mi belki dönerim diye?
Hiç sessizce ağladın mı bir köşede?
Sonsuza gitmeyi düşündün mü?
Ya da dua ettin mi ellerini kaldırıp?
Gözyaşı döktün mü sevdiğin için?
Sorma bana şimdi neredeyim.
Sorma ne haldeyim.
Belki ben hayatın tepesindeyim.
Seni orada beklemekteyim.
Sefa Alemdaroğulları
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder