10 Mart 2011 Perşembe

Perakende Sevdalar


Yoldayım,
Her zamanki gibi
Heybem gitmelerle dolu...
Damarda tek bir soru:
Kim seçti ki bu yolu?
Ve kim seçti ki beni?

Anladım, bu yol sevginin yolu
Ama kim dedi ki doğru yol bu?

Bir çocuk,
Elinde boya sandığı,
Bir çocuk,
Yüreğinde sevdası,
Ve bir çocuk,
Ve elinde zenginlik alameti,
Ve bir çocuk,
Ve yüreğinde sevdası,
Ki bir çocuk,
Ki yolunda ne olursa olsun,
Ki bir çocuk,
Ki heybesi gelmelerle dolu...

Erkek bağırdı dişiye...
Bir gönülde patlama,
Bir gönülde korku,
Bir gönülde de isyan,
Sessiz çığlığı diyor:
"Yok mu sesimi duyan?"
Ve bir gitme önünde yol oluyor...
Ve gidiyor öylece,
Artık heybesine doluşmuştur gitmeler...

Dün bir gönül gördüm,
Yari sarılmıştı...
Ve işte başka bir gönül,
Yare darılmış...
Sorulsa yüreklere, alınsa cevap,
Ne derler kim bilir?
Neler söylerler?
Bir der...Benim yarim bir...
Öteki der... Bendeki de bir...
Bir der... Kovdu beni bu yoldan...
Öteki der... Kendi çekti gitti...

Heybelerde gitmeler,
Heybelerde gelmeler...
İşte budur yollardaki
Perakende sevdalar...

Sefa Alemdaroğulları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder