10 Mart 2011 Perşembe

İki Mısra Bir Mana


Hep ölmek istedim
Yaşarken seninle
Ama sensiz
Şimdi giderken ölüme
Bir umut taşıyacağım kalbimde
Yaşamayı başarıp
Yeniden seveceğim seni

Reddediyorum seni
Sevmemeyi
Aklım almıyor
Sensizliği
Reddediyorum

Kimi zaman sayıklarken
Buluyordum kendimi
Kaybettiğim yerde
Sen vardın hep
Sanıyordum
Sevmeyeceksin
Biliyordum

İşte gidiyorum
Ölüme, yokluğa
Başka bir ben daha kurban edeceğim
Sana
Geri döneceğim sonra
Bambaşka bir ben olarak
Ölümüne seveceğim seni
Bir eskisi gibi...

Sefa Alemdaroğulları 27/12/2009 08:42

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder