10 Mart 2011 Perşembe

2. Damla


Artık bir yerden başlamak gerekti
Tutmak lazımdı hayatın ucundan umutla
Kendimden başladım ve ilk önce seni sildim kelimelerimden
Öyle olunca ben değil
Hayat benden umutla tuttu
Bırakmazcasına

Şimdi bu sıralar
Unuttuğum seni ve sildiğim seni yazıyorum
Ama bil ki bir gün gelecek
Unutulmuşluğun bile yer almayacak
Bu gönül damlalarımda...

Sefa Alemdaroğulları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder