10 Mart 2011 Perşembe

Özgürlük Kandırmacası


Özgürüm, özgürsün, özgür
Dokunma tercihlerime
Yanlışsa benim yanlışım
Hataysa benim
Ben inandıktan sonra
Özgürüm.
Dokunma.

Canımın istediğini yaparım
Ben ne dersem o.
İstediklerim seni rahatsız mı etti?
Etsin, banane.
Dokunma tercihlerime
Özgürüm.

Sığ düşünüyorsam benim sığım bu.
İhtiyaç duymuyorsam duymalı mıyım?
Anlamıyorsam beni düşündüğünü
Benden akıllı olsan banane?
Kendi doğrularımla yaşıyorum ben
Özgürüm,
Dokunma.

Tutsaklık, hissettirmiyorsa kendini
Özgürlüğün tutsağıyım diyorsan
Bilmiyorsam bir şeyi ve bilinmesi gerekliliğini
Sonunda kaybedeceksem
Zaten hiç kazanmadıklarımı
Boş bir hayat yaşamışsam,
Sanane
Özgürüm
Dokunma.

Ahlaksız mı diyorsun bana?
Saygısız mı?
Beklemekteyim diyorsan vermediklerimi
Bencilsem, bilmediğimden de çok
Sevmiyorsam mesela seni, istediğin gibi
Banane! Özgürüm işte.

Nefsine tutsak olmak diyorsun,
Bense nefsimi bilmiyorum bile
Sen ruhtan bahsediyorsun ama
İnandığımı kim söyledi buna?
Sus!
Kafiyeli konuşma bana.
Ben kafiyeli konuşuyorsam
Sanane!
Özgürüm işte.

Bir gün gelecek
Pişman olacağım
Diyorsan anla
Ben bugün için doğdum.
Bencilliğin Allah'ını buldum
Sen kendi doğrularınla hesaplama beni
Abaküsle yaşıyorum.
Banane...
Özgürüm işte,
Dokunma.

Hayatın sırlarıymış, çözmüşsün hep
Yaptığım yanlışları görüyorsun hep
Bir takım tutmak gibi tutuyorsam değerleri
Yanlış değil diye düşünüyorum.
Ben böyle inanıyorum!
Sanane!
Dokunma
Özgürlüğüme...

Sefa Alemdaroğulları 02/04/2010 Cuma 09:00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder