10 Mart 2011 Perşembe

Cumartesi Damlası


Bu gece yine yalnızım bir köşede...
Baktığım her yerde sensizlik var.
Yokluğun bir bütünlük içimde,
Alıştım sensiz bu çöle...

Sefa Alemdaroğulları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder