
Güvenmek Allah'ına kadar,
Güzel de, hiç gerek yok...
Ölmek bir sevgi uğruna,
Özel de, hiç gerek yok...
Zehirlemek bütün hakikatleri,
Zevkli de, hiç gerek yok...
Delirmek en sonunda aşk için,
Derman da, hiç gerek yok...
En iyisi öldürmek sevdiğini,
Efdal de, çok emek çok...
Sevmek mantıksız bir his,
Sevme de. Hiç gerek yok...
Eskiler eskide kalsın,
Eski de. Hiç gerek yok...
Feda etme gençliğini,
Fena de. Hiç gerek yok...
Aşk inanılmaz bir varış,
Aldan da. Çok emek çok...
Sefa Alemdaroğulları 26/03/2010 Cuma 03:25
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder