10 Mart 2011 Perşembe

Gittiğin Gün


Gittiğin gün yarım kaldı herşey
Hasretim bugünden daha azametli
Sevgim büyüdü de büyüdü
Bugünden daha azametli

Özlediğim zamanlardan kalma bir tebessüm
Gözlerinde bir kaç damla yaş
Her damlası bir kara delik ağırlığında
Bir kaç damla yaş

Zaman doldu, Haziran'dı, doğum günümdü
Yüreğimde sen vardın bir tek
Dönüm dönüm sevgi ekmiştim
Sen vardın bir tek

Demlenmiş bir çayın ilk yudumuydun
Kalbimde en ağırından ayrılık
Sessizce mi gittin yoksa sarıldık mı?
En ağırından ayrılık

En son senden ayrıldım ben
Sonrası yoktu, yoktun, yoktum.
Ölümü hatırladın mı?
Yoktum...

Gittiğin gün yarım kaldı herşey
Sonra bir yalnızlıktı üstüme çullandı
Sevmek intikamını alıyordu
Üstüme çullandı

Üstüme üstüme gelen sensizlik
Beni yakalamadan gitmiştim
Sen o günü bekliyordun
Gitmiştim

Leyla'nın Mecnun'u bulduğu yerdeydim
Görmeyen gözlerimle sana bakıyordum
Sen o günü beklerken
Sana bakıyordum

Ölümün kaçıncısını yaşadım
Üç ay önce, üç ay sonra
Ben bittim, sen gittin
Üç ay sonra

Rakip oldum herşeyle
Sana benden yakın
Hepsine yenildim bende
Benden yakın

Eskici kapının önünden geçiyordu
Elimde son hatıranla seslendim
Kırık bir kalp hiç para etmez dedi
Hatıranla seslendim

Niçin diye sormuyordum
Hiç hak etmedim seni sevmeyi
Yolda buldum büyük ikramiyeli bileti
Seni sevmeyi...

Sefa Alemdaroğulları 10 Aralık 2009 13:56

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder